Distanční výuka přes kamery jako nástroj k návyku na chystaný digitální koncentrák a příprava na orwellovský svět totální kontroly?

09.06.2021

Aneb Sice jsme rok a půl nechodili do školy a nestihli probrat všechno učivo, ale zato jsme se naučili instalovat a používat šikovné sledovací aplikace!


Jakmile se v tisku nebo v televizi objeví jakákoliv zpráva, týkající se současného "distančního školství", dostávám záchvaty smíchu, spojenému s návaly zmaru a beznaděje. Informace z covidového vzdělávání se nedají komentovat sebevíce vážnějším způsobem, na to se dá vymyslet jedině parodie (viz články z roku 2020: Lockdownový školní svět naruby: co platilo včera, dnes už neplatí, povinná školní docházka se nevyžaduje, co se dříve přísně kontrolovalo, dnes nikdo nehlídá. Dnes na ničem nezáleží, školy nejsou potřeba a nemusíte tam chodit a Fiktivní rozhovor s učitelem před 25 lety: Nechodit do školy, válet se doma, čumět do počítače a říkat tomu online výuka? To by se vám líbilo, co?!)

Včera jsem téměř slzel, když jsem si v teletextu přečetl oznámení ministerstva zdravotnictví, že od 1. 7. se již ve školách nebude nutné testovat a studenti nebudou muset při výuce nosit roušky. Opakuji, od PRVNÍHO SEDMÝ! Ještě lépe pro nechápavé: od prvního dne prázdnin.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vlada-koronavirus-rousky-ve-skolach-testovani-rozvolneni-v-kulture.A210607_055048_domaci_kop

Rád bych poslat na ministerstvo oficiální dotaz, zda se všichni náměstci, poradci a další "orgáni" spolu s ministrem při vymýšlení tohoto opatření taky tak nasmáli???

Pobavilo mě také, že žáci se vraceli k výuce 17. května, což je přesně ve stejném květnové týdnu, kdy za našich školních let probíhaly maturity! Skoro jsem se bál, zda to není předčasně brzy? Když jsem v průběhu roku pročítal beznadějné návrhy pracovníků ve školství, odhadoval jsem předběžně, že k návratu do škol dojde asi tak 30. 6. odpoledne. A pokud to by to nevyšlo, tak 1. září je taky pěkné datum.

A oni to vzali vážně.

Pozemkový magnát Arenberger, v nedávné době ještě jako ministr, odpovídal na dotaz, zda se stihnou všechny formality a dodávky PCR testů do škol pro testování, aby se děti stihli vrátit k výuce ještě před prázdninami. Když redaktorka Deníku v nadsázce nadhodila, aby k tomu nedošlo až 20. června, Arenberger v rozhovoru odpověděl:

"To je ale docela dobré datum."
https://www.denik.cz/z_domova/petr-arenberger-covid-skoly-testovani-rozhovor-20210506.html

Školství už je i tak naprosto rozvráceno, stejně jako zdravotnictví, ekonomika, čili jakési nelogické vyhlášky a termíny jsou i ministrům naprosto ukradené. Ani za války nedošlo k tomu, aby děcka celý rok nechodily do škol!

Marně si zkouším představit, co by se stalo někomu z naší generace, kdybychom do školy nastoupili v září, pobyli tam střídavě pár dnů, pak zůstali nastálo doma, a následně celý rok nechodili do školy a vrátili se začátkem června. Jo, sem tam bych se připojil na internet do jakési konferenční výuky přes obrazovku, to jo.

Myslíte si, že bychom byli v takovém případě jakkoli klasifikováni, bez potíží dostali pololetní i roční vysvědčení, a prošli do dalšího ročníku, nebo k maturitě? :) Naprosto nereálné.

Bavili jsme se o tom s kolegou z práce: nám by ve stejné situaci při tak dlouhé absenci výuky určitě nic takového neprošlo a museli bychom opakovat ročník nebo by nás poslali na komisionální přezkoušení.

A ta slavná distanční výuka? Neskonalý úspěch! 100% docházka, vzorná kázeň v hodině! O některých studentech během výuky učitelé ani nevědí, tak potichu bývají. Mnozí z nich jsou tak zaujati učivem, že se po skončení hodiny ani nestihnou odhlásit a bývají připojeni ještě dlouhou dobu ukončení lekce.

Písemky a zkoušení přes obrazovku internetové konference musely být pro počítačově zdatnější žáky naprostým darem z nebes. Přečetl jsem spoustu článků o online výuce a nikde jsem se nedočetl, jak učitelé kontrolovali, jestli studenti nemají při zkoušení nebo "písemce" otevřené druhé okno se zkoušenou látkou nebo učebnici pod monitorem.

V loňském roce jsem ovšem četl článek, že u absolventských zkoušek na vysokých školách univerzity vyžadují, aby zkoušení měli u svého počítače napojeno VÍCE KAMER - nejen tu u monitoru, ale i z boku, aby bylo zachyceno celého okolí stolu a vyloučilo se napovídání nebo opisování ze skript položených pod monitorem.

V online výuce se rozhořel spor o kamery
https://www.impuls.cz/regiony/redakce-doporucuje/v-online-vyuce-se-rozhorel-spor-o-kamery.A210113_192745_imp-redakce_dolez

Při online výuce odpadají už i premianti, podle pedagogů ztrácejí motivaci a respekt
https://www.lidovky.cz/domov/pri-online-vyuce-odpadaji-uz-i-premianti-podle-pedagogu-ztraceji-motivaci-a-respekt.A210115_161529_ln_domov_lros

Ztráta motivace, nepochopení učiva, únava. Kvůli online výuce pokulhávají už i premianti. Navíc roste nešvar opisování, kterému učitelé přes síť neumí zabránit. Vysvědčení tak bude jen lejstrem bez výpovědní hodnoty.

A k tomuto všechno směřuje: nebude dlouho trvat, aby ministerstvo nařídilo žákům/studentům povinnost, aby v době studia kvůli "nutnosti" on-line výuky takto nechali prošpikovat celý svůj byt kamerami. Na všudypřítomnost kamer si pak postupně zvykne a přijde mu zcela přirozené, že každý připojený učitel / lékař / poradce / pojišťovna / banka / policista / státní orgán mu bude moci kdykoliv nahlížet do bytu a provádět detailní permanentní kontrolu díky nastavení úhlů kamer všemi směry v každém jeho rohu, a tím i jeho každodenního života!

Děti / žáci / studenti budou takto kamery nuceni využívat od svého raného studia od základní až do vysoké školy a navyknou si na ně jako naprosto přirozenou součást "soukromého" života, což jim zůstane až do dospělosti a nepřijde jim na tom vůbec nic divného.

Totální orwellovská kontrola jak vyšitá!

Pamatujete ještě masové šílenství, když televize poprvé vysílaly odporné reality show typu BigBrother a VyVolení? Bylo to v roce 2005, a právě v tomto roce došlo k prvnímu řízenému kroku, aby si česká populace zábavnou formou začala zvykat, že jejich životy budou neustále pod kontrolou kamer, což mají považovat za cosi naprosto přirozeného a běžného.

Permanentně kohosi sledovat posteli, v koupelně, na záchodě aj., to už je opravdu zvrácenost a jediné vysvětlení, proč toto televize masově propagovaly je takové, aby si lidé zvykli na neustálé sledování. Záměrem vysílání reality show byl posun ve vnímání lidí. Demokracie měla zůstat zachována, ale v tom nejhorším slova smyslu. Od této doby se stupňoval tlak společnosti, rozuměj většinového davu, aby vytlačoval ty, co se chovají odlišně. Co je normální, začala stanovovat média, ostatní bylo špatné. Zejména to, co média vysloveně označila za špatné. To je základ moderní demokracie v globalistickém pojetí. Totální ovládání lidí pomocí televize a dalších médií.

A od té doby platí na 100%: Kdo bude něco dělat špatně, bude exemplárně ukázán v televizi, pak vyjde na ulici a nějaký dav nebo jakýkoli blb ho zlynčuje, zastřelí, zmlátí, apod.

Že jste něco podobného nezažili? Ani v posledních dvou covidových letech? Opravdu? Nikdy vás nevyvedli z nákupního centra nebo z malého krámku, protože jste zapomněli, že byly vyhrazeny nákupní hodiny pro seniory? Nikdy na vás kdosi nepokřikoval, že nemáte "pořádně" nasazenou roušku, respirátor, nebo že nedodržujete odstup? Zapomněli jste snad na mediální lynčování osob, které si dovolily v karanténě vyjít z domu pro cigarety, nebo překročili hranice okresů?

Mají to myslím velice dobře promyšlené, celé je to skvěle propracovaný plán pro zavedení totální kontroly. Začalo to každodenním promítáním inscenovaných životů lidí do nejdůvěrnějších intimit v "zábavné" televizní show. A další fází je mj. právě školská on-line výuka přes monitor s potřebou kamer po celém bytě.

Pokud nevěříte, přečtěte si vyjádření člena Asociace ředitelů základních škol:

Ředitelé ZŠ a učitelský spolek jsou proti prodloužení školního roku. Všichni jsou vyčerpaní
https://www.novinky.cz/veda-skoly/clanek/reditele-zs-a-ucitelsky-spolek-jsou-proti-prodlouzeni-skolniho-roku-vsichni-jsou-vycerpani-40360603

Podle člena rady asociace Luboše Zajíce, ředitele ZŠ Pečky, se sice žáci na dálku možná nenaučili veškerý obvyklý obsah učiva, ale na druhé straně se víc seznámili s digitálními technologiemi a osvojili si spoustu nových dovedností, jako třeba samostatnost a organizaci svého času.

Představuji si, že bychom něco takového vypustili z úst na základní nebo střední škole: Paní učitelko, to vůbec nevadí, že jsme za celý školní rok nechodili do školy a neprobrali všechno učivo dle stanovených osnov, ale zato jsme se seznámili s novými digitálními technologiemi! Velice rádi jsme se naučili samostatně pouštět různé aplikace na počítači a sami si dokázali zorganizovat čas strávený za monitorem místo toho, abychom probrali aspoň jedinou lekci němčiny, naučili se v češtině určovat shodu podmětu s přísudkem, rozpoznat rovnoběžku od kolmice, nebo najít naši republiku na slepé mapě!

Jak to, že se učitelé najednou obejdou bez 100% splnění učebních osnov, pravidelné docházky, laboratorních prací, povinných hodin tělocviku, plaveckých kurzů atd., včetně tradičně nejoblíbenějších hodin se začátkem výuky na 7:00 hod. ráno?

Moderátorka Martina Kociánová o tom hovoří ve svém videu. Sama si zažila cosi podobného a nestačí se divit rozporům v povinnostech dětí i rodičů při školní docházce a v momentě, kdy se státní moc rozhodne napíchat je experimentální genovou vakcínou:

Rodiče na odpis? Jednou se rodičům vyhrožuje, když dítě nesplní úkol do školy, ale pokud stát vydá příkaz k očkování, tak je dětem najednou dovoleno vše, ať se rozhodnou samy?
https://www.youtube.com/watch?v=ZoPIkIlpN54

Jasně, důležité jsou neodevzdané výkresy do výtvarné výchovy nebo chybějící klasifikace z tělocviku, kvůli tomu se volají rodiče do školy, ale jinak je najednou možné celoročně zameškat školní docházku, nesplnit povinné učební osnovy, vynechat "nezbytné" laboratorní práce, třídnické hodiny, dílny, písemky, desetiminutovky, pravidelné zkoušení... Protože stát to najednou povolil a jak řekl ministr školství Plaga, "prostě vypneme školní řád".
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/znamkovani-z-telocviku-vypneme-skolni-rady-prohlasil-plaga-40319436

"Vydáme vyhlášku, kterou vypneme školní řády, ve kterých je častokrát dáno, kolik známek, z kterého předmětu je třeba, aby byl člověk klasifikován."

A dítě pak po celý rok nemusí ani jednou přijít do školy z důvodu pandemie těžké chřipky (kolik takových těžkých chřipek už v minulosti řádilo?), ale přitom den co den, od rána do večera, můžou lítat s ostatními spolužáky po sídlišti a řvát pod okny.

Ale jakmile státy dostanou zadání od globálních nadřízených a farmaceutických firem, že je nutné naočkovat celou populaci, děti už najednou nemusí být pod dohledem rodičů, ale náhle se mohou rozhodovat samy za sebe a o nějakém utajeném očkování nikomu nemusí nic říkat. A pokud to absolvují třeba na nádraží nebo v obchodním centru, nevadí, rodiče se nemají co zajímat, jestli jejich děti naočkovala nějaká stážistka lékařské fakulty, nebo poblíž číhající drogový dealer.